A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Новослобідська громада
Путивльський район Сумської області

Громадська комісія з житлових питань

Дата: 06.02.2019 10:19
Кількість переглядів: 51

 

НОВОСЛОБІДСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ПУТИВЛЬСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Рішення № 12

30 листопада 2017 року                                                              с. Нова Слобода

Про створення Громадської  комісії з житлових питань, затвердження її складу та Положення  про Громадську комісію  з житлових питань при виконкомі  Новослобідської сільської ради

 

      Керуючись статтями 30, 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Житлового кодексу Української РСР, Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР, які затверджені Постановою Ради Міністрів Української РСР і Української Республіканської Ради професійних спілок від 11.12.1984 № 470, виконавчий комітет Новослобідської сільської ради, вирішив:

         1. Затвердити склад громадської комісії з житлових питань виконкому, згідно з додатком 1 (додається).

         2. Затвердити Положення про громадську комісію з житлових питань виконкому, згідно з додатком 2 (додається).

   3. Контроль за виконанням даного рішення покласти секретаря ради      Мірошникову Олену Анатоліївну.

 

 

Сільський голова                                                    О.О. Гаркавенко

 

 

Додаток 1 до рішення

 виконкому № 12

 від 30.11.2017 р.

 

 

Склад громадської комісії

з житлових питань виконкому

 

Голова комісії

Крюков Сергій Миколайович

Секретар комісії

Зюзько Валентина Іванівна

Члени комісії

Мірошнікова Олена Анатоліївна

Мазіна Галина Олександрівна

Яцина Зоя Володимирівна

Татарінова Надія Павлівна

Самохіна Людмила Іванівна

 

 

 

Секретар ради                                       О.А.Мірошнікова

 

 

 

 

 

Додаток 2 до рішення

 виконкому № 12 від 30.11.2017 р.

 

ПОЛОЖЕННЯ

про квартирний облік при виконкомі Новослобідської сільської ради

 

І. Загальні положення.

1.1.Це Положення розроблено на підставі вимог чинного законодавства України. Воно встановлює єдиний порядок зарахування на облік та ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов на території Новослобідської  сільської ради.

На квартирний облік у виконавчому комітеті сільської ради береться потребуючі поліпшення житлових умов громадяни, які постійно проживають та зареєстровані в населених пунктах сільської ради. Підставою взяття на квартирний облік є встановлення рівня забезпеченості житловою площею для визначення необхідності для поліпшення житлових умов. Облік громадян ведеться в напрямку черговості – громадяни, які мають позачергове, першочергове право на отримання житла та загальна черговість громадян, що потребують поліпшення житлових умов.

1.2. Орган, що розглядає питання та приймає рішення про зарахування на квартирний обік:

- громадська комісія з житлових питань при виконкомі Новослобідської сільської ради, яка приймає рекомендаційне рішення;

- виконком сільськї ради своїм рішенням остаточно затверджує або скасовує рішення громадської комісії.

Термін розгляду для прийняття рішень: 1 місяць з дня отримання необхідних документів.

 

ІІ. Особи, які можуть бути зараховані на квартирний облік.

1.Особи, які постійно проживають та зареєстровані на території Новослобідської сільської ради при наявності не менше однієї з підстав:

1.1. Забезпеченість житловою площею нижче встановленого рівня (на одну особу припадає менше 6,7 кв.м. житлової площі) та не менше 1 року проживають на території сільської ради.

1.2. Невідповідність будинку, де мешкає особа санітарно-технічним вимогам, що підтверджується рішенням виконавчого комітету.

1.3.Наявність тяжкої форми хронічного захворювання (згідно переліку хронічних захворювань, затверджених наказом МОЗ України від 08.02.1985 р. № 52), у зв’язку з чим особа не може прживати в одній кімнаті з іншими членами сім’ї.

1.4. Проживання за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного або громадського житлового фонду.

1.5. Проживання за договором найму (оренди) в будинках, що належать громадянам на праві приватної власності.

1.6. Проживання в одній кімнаті по дві і більше сім’ї, неалежно від родинних відносин.

1.7. Проживання в одній кімнаті осіб різної статі старше 9 років, крім подружжя.

2. Особи, які мають статус:

2.1. Ветеранів війни згідно ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

2.2. Особи, на яких поширюється чинність ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

2.3. Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16-річного віку.

 

ІІІ. Перелік документів, необхідних для зарахування

на квартирний облік.

Для зарахування на квартирний облік громадянам необхідно подати відповідальній особі виконкому сільської ради такі документи:

1. Заяву встановленого зразка.

2. Довідку про склад сім’ї та реєстрацію.

3. Довідку з місця роботи осіб, які написали заяву про зарахування на квартирний облік. В довідці має бути зазначено, чи перебуває (чи не перебуває) особа на квартирному обліку за місцем роботи.

3.1. Якщо особа є підприємцем – подається копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

3.2. Якщо особа є пенсіонером – копія пенсійного посвідчення.

3.3. Якщо особа непрацююча – копія трудової книжки (документа про освіту).

4. Копії паспортів повнолітніх осіб.

5. Акт обстеження житлових умов.

6. Копії свідоцтв (про народження дітей, одруження, розлучення).

7. Довідка з реєстраційної служби про наявність/відсутність житла.

8. Копія технічного паспорта та права власності на будинок.

9.Копію договору найму чи піднайму житла (при наявності договору найму).

10.Оригінал форми № 3 ЛКК-9, якщо в особи тяжка форма хронічного захворювання).

11.Копії документів, що підтверджують право на пільги.

 

ІV Подання документів.

Заяву та визначений перелік документів особа подає секретарю сільської ради для візування та реєстрації вхідних документів.

 

 

 

V Прийняття рішення

Подана громадянином заява та пакет документів проходить наступні етапи:

1. Розгляд та накладення резолюції на заяві сільським головою.

2. Підготовка документів для розгляду громадською комісією з житлових питань.

3. Розгляд документів громадською комісією комісією з житлових питань із занесенням в протокол засідання.

4. Розгляд рішення комісії на черговому засіданні виконкому та прийняття відповідного рішення.

5. Підписання рішення виконкому сільської ради сільським головою.

6. Введення в базу даних квартирного обліку громадян.

7. Підготовка та надсилання повідомлення про зарахування на квартирний облік:

В 15-ти денний термін з часу прийняття рішення надсилається поштою повідомлення про зарахування його на облік.

Громадяни вважаються взятими на квартирний облік у виконавчому комітеті Новослобідської сільської ради з дня винесення рішення про прийняття на квартирний облік.

Громадяни, взяті на квартирний облік вносяться до Книги обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання дилин приміщень.

На кожного громадянина (сім’ю), взятого на квартирний облік, заводиться облікова справа, в якій містяться всі необхідні документи. Обліковій справі надається номер, відповідний до Книги обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилого приміщення.

 

VІ Розподіл та надання жилих приміщень.

1. Громадяни перебувають на квартирному обліку до одержання жилого приміщення.

2. Громадяни знімаються з квартирного обліку у випадках:

- поліпшення житлових умов, внаслідок якого відпали підстави для надання іншого жилого приміщення;

- виїзду на постійне місце проживання до іншго населеного пункту;

- засудження до позбавлення волі терміном понад 6 місяців, заслання або вислання;

- подання відомостей, що не відповідають дійсності, які стали підставою для взяття на облік, або неправомірних дій службових осіб при вирішенні питання про взяття на квартирний облік.

 

VІІ Ордер на жиле приміщенння.

На підставі рішення про надання жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду виконавчий комітет сільської ради видає громадянинові ордер, який є підставою для вселення в надане жиле приміщення. При одержанні ордера подаються паспорти (або документи, що їх заміняють) членів сім’ї, включених до ордера.

Ордер може бути виданий тільки на вільне жиле приміщення.

Ордер дійсний на протязі 30 днів.

Ордер на жиле приміщення може бути визнаний недійсним у судовому порядку у випадках подання громадянами не відповідаючи дійсності відомостей про потребу в поліпшенні житлових умов, порушення прав інших громадян на зазначене в ордері жиле приміщення, неправомірних дій службових осіб при вирішенні питання про надання жилого приміщення, а також в інших випадках порушення порядку і умов надання жилих приміщень. Вимогу про визнання ордера недійсним може бути заявлено протягом 3 років з дня його видачі.

 

Секретар ради                                О.А. Мірошнікова

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи подобається вам наш сайт?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь