Конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування: державного реєстратора (2 посади)
Новослобідська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування:
- державного реєстратора відділу - Центр надання адміністративних послуг ( 2 посади).
Вимоги до кандидатів на посаду: громадянство України, освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж служби в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років, досвід роботи з комп'ютерними програмами на рівні досвідченого користувача та знання відповідних програмних засобів, вільне володіння державною мовою.
Необхідні документи: заява про участь у конкурсі; заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; 2 фотокартки розміром 4х6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», копія документа, який посвідчує особу, копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Особи, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора надають сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації, який є обов’язковим документом для призначення особи на відповідну посаду.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про конкурс. Звертатися за адресою: с. Нова Слобода, вул. Першотравнева, 3, Путивльського району, Сумської області.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом організаційно-кадрової та інформаційної роботи за тел. 5-45-20.