Медіадопомога малому та середньому бізнесу: фінансовий портал просуває невеликі українські компанії
2 червня фінансовий портал "Мінфін" запустив проект "Медіапідтримка малого і середнього бізнесу". Редакція безкоштовно розмістить публікації про учасників на головній сторінці сайту.
У проекту дві мети:
-
допомогти перспективним українським компаніям залишатися у медіаполі якомога довше. Проект триватиме протягом півроку, тому власники бізнесу зможуть привернути увагу аудиторії і після закінчення "коронакризи".
-
обмінятися досвідом. В рамках проекту підприємці зможуть розповісти зацікавленій аудиторії про свій досвід роботи під час карантину. Це допоможе іншим бізнесам вчитися на ваших помилках і дізнатися, як досягти успіху.
Правила участі
До проекту запрошують українські компанії, які мають штат до 50 співробітників та зареєстровані і ведуть діяльність на території країни.
Особливу увагу приділять підприємцям, які:
-
не склали руки і зберегли в цей складний кризовий час більшість співробітників, або продовжували отримувати прибуток;
-
швидко навчилися працювати в нових умовах;
-
після карантину будуть використовувати кризовий досвід і хочуть поділитися своїми спостереженнями з аудиторією.
Кількість учасників обмежена: редакція може розмістити матеріали тільки про 30-х підприємців.
Про організатора
Minfin.com.ua – сайт про фінанси та інвестиції. Публікує новини та аналітичні огляди про курси валют, ставки по депозитах і кредитах, а також висвітлює події в фінансовому секторі.
У квітні 2020 року "Мінфін" увійшов у топ-25 українських сайтів за охопленням аудиторії від Kantar CMeter.