A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Новослобідська громада
Сумська область, Путивльський район

Новини

СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА SCHOLARSHIP: “ОПЛАТА ЗА ВЕСЬ РІК НАВЧАННЯ У ТВОЄМУ ВНЗ”

Запрошуємо абітурієнтів та студентів Путивльського району Сумської області взяти участь у соціальній програмі Scholarship.   Головний приз - грант (стипендія) у розмірі 35.300 грн. на сплату навчання в українському ВНЗ.  Участь повністю безкоштовна.  Ми оплачуємо навчання в усіх закладах, як приватних, так і державних, а також прагнемо знайти талановитих молодих спеціалістів.  Детальніше про умови конкурсу дивіться тут:  https://seoquick.com.ua/scholarship-ua/  Запитання та роботи можно надсилати через сайт або на пошту: scholarship@seoquick.com.ua 

08:39 14.02.2019

Вітаємо Тетян з днем ангела

Сьогодні тисячі Тетян по всій країні отримують привітання зі святом. Новослобідська сільська рада щиро вітає всіх чарівних представниць жіночої статі, які носять таке прекрасне ім'я – Тетяна.

09:44 25.01.2019

НА СУМЩИНІ ФАХІВЦІ ЮСТИЦІЇ НЕ РАДЯТЬ ДІТЯМ ПОВОДИТИСЯ АГРЕСИВНО

    Для того, щоб надати дітям інструменти, які допоможуть їм краще взаємодіяти з однолітками та справлятися зі своїми емоціями, фахівці юстиції, в межах загальнонаціонального правопросвітницького проекту Міністерства юстиції «Я МАЮ ПРАВО!», протягом тижня проводили по всій області зустрічі з учнями та вчителями на тему булінгу Які дії підпадають під ознаки булінгу, за який віднині законом передбачена адміністративна відповідальність – саме такі питання обговорювалися з учнями.

16:07 22.01.2019

ПІДПРИЄМЦІ СУМЩИНИ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ КОМПЕНСАЦІЮ З ОБЛАСНОГО БЮДЖЕТУ

У рамках реалізації заходів Програми розвитку малого та середнього підприємництва в Сумській області на 2017-2020 роки оголошується конкурсний відбір проектів суб’єктів малого підприємництва для отримання за рахунок коштів обласного бюджету часткової компенсації сплачених відсотків за кредитами, отриманими у державних банківських установах.

08:49 21.01.2019

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора