Програмний комплекс "СОЦІАЛЬНА ГРОМАДА"...
Керівники Департаменту соціального захисту облдержадміністрації провели семір - нараду з посадовими особами новоутворених ОТГ з питань впровадження програмного комплексу «Соціальна громада».
Усі громади, що утворилися на території Сумської області, а їх 51, мають у найближчий термін долучитися до системи «Соціальна громада».
На сьогодні до програмного комплексу «Соціальна громада» приєдналася і наша громада із 21 громади, які успішно працюють.
На даний час проводяться роботи щодо підключення до Програми, ще чотирьох старостинських округів, які увійшли до складу сільської ради.
Послуги соціального характеру є новими послугами для відділу «Центр надання адміністративних послуг» та відділу соціального захисту населення! Але нині, саме цей вид адміністративних послуг набуває популярності серед населення громади. Саме тому, у Новослобідській ОТГ, де проживає переважно сільське населення, виникла необхідність реалізувати право людей на створення належних умов для отримання якісних адміністративних послуг: від отримання допомоги сім’ям з дітьми до отримання субсидії. Пріоритетним напрямком Центру надання адміністративних послуг та відділу соціального захисту Новослобідської сільської ради є запровадження послуг соціального характеру шляхом максимального наближення даного виду послуг для населення! Тому, керівництвом громади було проведені заходи, зокрема, щодо підключення спеціалістів до програмного комплексу «Соціальна громада» та детального опанування знань та вмінь. На сьогодні наша громада є першою громадою у Путивльському районі, яка приєдналася та розпочала прийом громадян із застосуванням програмного комплексу «Соціальна громада». Адміністратори відділу «Центр надання адміністративних послуг» розпочали прийом громадян з питань призначення усіх видів соціальних допомог, субсидій.
З 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики.
Заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської ради відповідної територіальної громади та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.
До 1 березня 2021 року посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу, а саме заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».
З 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.
Заяви з необхідними документами після формування електронної справи у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні.
Підбиваючи підсумки: соціальні послуги будуть надаватись в повному обсязі, в наших старостатах, при зверненні до спеціалістів відділу соціального захисту Новослобідської сільської ради та старост.