«Почуй мене»: в Україні стартував соціальний проєкт для людей з вадами слуху
Майже два мільйони наших громадян мають порушення слуху. Як свідчать дослідження, внаслідок багатьох факторів, у тому числі, техногенних, їх кількість постійно зростає. Вже сьогодні близько 400 тисяч українців спілкуються жестовою мовою.
Міністерством соціальної політики України у співпраці з громадською організацією Громадський рух «Соціальна єдність» з 5 березня 2021 року реалізується пілотний проєкт «Почуй мене».
Проєкт спрямований на полегшення комунікації між людьми з вадами слуху та представниками органів державної влади. Його суть полягає у спрощенні процесу комунікації при отриманні нечуючуми будь-яких державних послуг.
Під час звернень до Мінсоцполітики люди з вадами слуху за допомогою спеціального застосунку на сайті Міністерства (www.msp.gov.ua – вкладка «Почуй мене») можуть отримати інформацію через сурдоперекладача в режимі онлайн, а також відповідь на свої запити у вигляді відеолиста.
1539 – номер цілодобової «гарячої лінії» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю. Дзвінки на «гарячу лінію» мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Яку інформацію ви можете отримати:
• про субсидію від держави;
• про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);
• про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;
• як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;
• про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);
• як оформити грошові виплати при народженні дитини;
• про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.