УВАГА! ЗМІНИВСЯ ПОРЯДОК ВИПЛАТИ ДОПОМОГИ НА ПОХОВАННЯ
З 1 квітня 2021 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року №1279 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги» змінився порядок виплати органами Пенсійного фонду України допомоги на поховання та недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера. З 1 квітня, зазначені виплати будуть здійснюватися виключно через банківські установи.
При зверненні до відділу обслуговування громадян (сервісного центру) за отриманням допомоги на поховання або недоотриманої пенсії необхідно надати такі документи:
- заяву про виплату допомоги на поховання;
- документ, що посвідчує особу заявника та його ідентифікаційний номер;
- свідоцтво про смерть пенсіонера та витяг з державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера;
- інформацію про реквізити банківського рахунку, відкритого на особу, що звернулась за отриманням послуги;
- документи, що підтверджують поховання за власний рахунок (в разі смерті військового пенсіонера);
У разі відсутності в одержувача поточного рахунку, виплата допомоги на поховання або недоотриманої пенсії може здійснюватися шляхом переказу коштів одержувачу через АТ “Державний ощадний банк України” (послуга «Швидка копійка»).