A A A K K K
для людей із порушенням зору
Новослобідська громада
Конотопський район Сумської області

Інформаційна довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Новослобідській сільській раді за І квартал 2021 року

Дата: 20.04.2021 16:17
Кількість переглядів: 370

 

Інформація

про стан роботи зі зверненнями громадян в Новослобідській сільській раді

за І квартал 2021 року

 Виконкомом Новослобідської сільської ради проводиться певна робота по виконанню вимог Законів України „Про звернення громадян”, «Про доступ до публічної інформації»  та Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. На виконкомі сільської ради було затверджено графік особистого прийому громадян сільським головою та іншими посадовими особами, а також графік консультативного прийому громадян спеціалістами сільської ради.

За перший квартал 2021 року до Новослобідської сільської ради надійшло 323 звернення з таких питань:

  • Внесення змін до по - господарської книги 6;
  • Виплата матеріальної допомоги – 7;
  • Видача довідки про з/п – 9;
  • Присвоєння адреси дачному будинку – 2;
  • Виплата допомоги на тверде паливо – 2;
  • Вилучення із членів ОСГ – 3;
  • Надання дозволу на завершення процедури приватизації – 1;
  • Звернення (Бабінцева) в порядку зворотнього звязку з приводу сприяння виплаті оренди на земельну ділянку готівкою або через поштове відділення – 2;
  • Звернення (Бикова) по відшкодуванню збитків, завданих незаконним використанням земельною ділянкою – 1;
  • Звернення (Соляник) – щодо запиту особової справи отримувача допомоги при народженні;
  • Звернення про звільнення від сплати комунальних платежів прийомних дітей – 2;
  • Звернення (Білокопитов) про надання копій платежів – 1;
  • Звернення (Черняков) щодо установки пандусу – 1;
  • із земельних питань – 115;
  • з питань соціального захисту – 150 (архівні довідки – 23; довідки різного характеру – 88; соціальні послуги – 39);
  • до служби у справах дітей надійшло – 20 (з питань обстеження умов проживання; проведення профілактичної роботи з батьками; нові правила оформлення державної соціальної допомоги прийомним сімям; постановка на квартирний облік тощо).

 За звітний період  на особистому прийомі до сільського голови було зареєстровано ­­38 звернень. Усі вони вирішені позитивно. Секретарем сільської ради розглянуто 24 звернення, заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради  7 звернень. Старостами опрацьовано 192 звернення громадян, а саме:  по старостинським округам:

Мачулищанський – 32 (з питань посвідчення довіренностей; видача копій заповітів; оформлення субсидій; комунальні послуги; земельні питання);

Манухівський, Бояро-Лежачівський – 28 (з питань крадіжки, придбання дров,  отримання допомоги, підпалу, ремонту парому);

Бунякинський – 10 (з питань виплати орендной плати, розчистка від снігу доріг; виплата допомоги на поховання; заміна освітлення)

Мазівський, Червоноозерський – 20 (з питань соціального захисту);

Юрївський – 30 (з питань освітлення; земельні питання);

Линівський, Князівський – 104 (з питань соціальної допомоги на дітей; нотаріату; паспортного режиму; субсидій, пільг; допомоги на отримання земельного паю; водозабезпечення; земельні питання тощо)

На консультативному прийомі було надано 282 консультації спеціалістами сільської ради. Вживаються заходи по вдосконаленню організаційно – практичної роботи із зверненнями громадян, посиленню контролю за станом їх розгляду, підвищенню персональної відповідальності працівників за неухильним виконанням встановленого порядку розгляду пропозицій, заяв та скарг. На особливому контролі у виконкомі сільської ради перебувають питання звернень громадян пільгової категорії. Скарг від населення на роботу посадових осіб виконкому сільської ради у І кварталі 2021 року не надходило.

Враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в громаді, робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі виконавчого комітету та залишається пріоритетним напрямком у діяльності Новослобідської сільської ради та її структурних підрозділів, де вживаються відповідні заходи щодо її удосконалення.

 

 

Секретар ради                                                         Олена МІРОШНІКОВА

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи подобається вам наш сайт?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь