Статистика вказує - причиною половини викликів на номер 104 є витоки газу на внутрішніх мережах.
З 2015 року у тарифах на розподіл газу не передбачені кошти на обслуговування
внутрішніх мереж споживача.
Відповідно до чинного законодавства, технічне обслуговування – це контроль за технічним
станом, перевірка на загазованість, виявлення місць витоку газу, очищення, змащення та інші
операції з утримання працездатності і справності газових мереж. Технічне обслуговування та
поточний ремонт внутрішніх газових мереж у квартирах багатоквартирних будинків здійснюється
на умовах договору, укладеного між співвласниками/особою, уповноваженою на це
співвласниками, і суб’єктом, що має право на виконання таких робіт (абзац третій пункту 2 глави 1
розділу III Кодексу ГРМ).
Кожна родина може самостійно подбати про свою безпеку та своїх близьких. Регулярне
технічне обслуговування один раз на рік дозволяє утримувати внутрішні газові мережі у справному
стані.
Що отримує споживач, підписавши угоду з газорозподільною компанією?
• обстеження газової мережі на предмет можливих витоків газу від вводу до будинку
(квартири) до газового приладу;
• приладовий контроль на щільність з’єднань газопроводів;
• огляд наявності та перевірку герметичності футлярів у місцях прокладання через зовнішні і
внутрішні конструкції будинку;
• перевірку працездатності і змащування запірних пристроїв, встановлених на газопроводах,
• усунення витоків на муфтових з’єднаннях.
Газорозподільні компанії закликають клієнтів бути свідомими у споживанні газу та проводити
раз на рік технічне обслуговування для уникнення надзвичайних ситуацій.
Про подробиці дізнавайтеся у найближчому 104.ua Клієнтському просторі, або за
телефоном – 067 077 01 58.
Прошу Вас посприяти в розповсюджені даної інформації, тому що це, в першу чергу, безпека
нас та наших рідних.