Новослобідська громада
Конотопський район Сумської області

Інформація Головного управління ДПС у Сумській області

Дата: 13.12.2021 08:59
Кількість переглядів: 220

Повідомляйте про зміни своєчасно

Згідно пункту 70.7 статті 70 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), фізичні особи - платники податків зобов'язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки або повідомлення протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви.

Відповідно до пункту 1 розділу ІХ Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (далі – Державному реєстрі), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822, (далі – Положення № 822), фізичні особи - платники податків зобов'язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки або Повідомлення  шляхом подання Заяви за формою № 5ДР (додаток 12) або Заяви за формою № 5ДРП (додаток 13).

Пунктом 2 розділу ІХ Положення № 822 визначено, що фізичні особи подають заяви особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання - до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви до будь-якого контролюючого органу.

Згідно пункту 3 розділу ІХ Положення № 822, для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних. Якщо зазначені документи видані не українською мовою, необхідно подати засвідчені в установленому законодавством порядку переклади цих документів українською мовою (після пред'явлення повертаються) та їх копії.

Також повідомляємо, що в Електронному кабінеті платника податків Державної податкової служби України за електронною адресою www.cabinet.tax.gov.ua, використовуючи кваліфікований електронний підпис (КЕП), фізична особа може подати заяву № 5ДР в електронному вигляді.

У разі відсутності КЕП отримати його можливо безпосередньо у приміщенні ЦОП Сумської ДПІ у відокремленому пункті реєстрації користувачів при Головному управлінні ДПС у Сумській області Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС за адресою: м. Суми, Покровська площа, 2, каб. № 1 за попереднім записом по телефону 0542-701-795. Також можливо отримати безкоштовно КЕП в АТКБ «Приватбанк» у режимі онлайн за наявності платіжної картки цього банку та реєстрації у Приват24 з особистого комп’ютеру чи телефону або у будь-яких інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, перелік яких розміщено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (czo.gov.ua) у розділі «Довірчі послуги».

 

Користуйтесь сервісом «Електронний кабінет платника»

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує, що для зручності платників податків Державною податковою службою України запроваджено сервіс «Електронний кабінет платника» (далі - ЕКП), скористатись ним можливо цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смартпристроїв, сервіс працює безкоштовно. За допомогою цього сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності та інше.

Для подання звітів в електронному вигляді платнику податків необхідно: отримати ключ електронно-цифрового підпису в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів;  зареєструватися користувачем  Електронного кабінету, розміщеному на сайті ДПС України, за допомогою отриманого електронного ключа, приєднання до договору про визнання електронних документів відбуватиметься після прийняття в контролюючому органі першого будь-якого електронного документа, надісланого у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства;  після отримання підтвердження про приєднання до електронного документообігу - звітувати у подальшому до контролюючого органу можна в електронному вигляді.

Для подання звітності в електронному вигляді платник податків може використовувати: модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП), увійти до якого можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.; спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності», яке безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність»  за адресою https: //tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків про переваги звітування в електронному вигляді, серед яких:  економія часу і коштів платників податків; відсутня потреба  контролювати зміну форм бланків звітності та  придбавати їх, оскільки програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді телекомунікаційними каналами зв’язку;  усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок; при поданні звітності засобами електронного зв’язку з електронно-цифровим підписом, платнику надходять повідомлення - квитанція №1 та квитанція №2. Електронний звіт вважається поданим, якщо в квитанції №2 прописано «Пакет прийнято, дата та реєстраційний номер»; суб’єкти господарювання отримують можливість провести звірки щодо платежів та відслідковувати наявність податкового боргу в електронному вигляді.

Головне управління ДПС у Сумській області звертає увагу, що безконтактний спосіб взаємодії платників податків є особливо актуальним у період карантинних обмежень. Подаючи звітність в електронному вигляді, Ви позбавите себе потенційних ризиків зараження на COVID-19.

Щодо ведення обліку товарних запасів за місцем їх реалізації 

Інформуємо користувачів реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій про те, що 26.11.2021 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 03.09.2021 № 496 «Про затвердження Порядку ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 02 листопада 2021 р. за № 1411/37033 (далі – Порядок № 496).

Звертаємо увагу платників податків, які відповідно до законодавства проводять розрахункові операції з застосуванням РРО/ПРРО, що Порядок № 496 встановлює обов’язок ведення обліку товарних запасів за місцем їх реалізації для фізичних осіб – підприємців, а не певних товарів.

Таким чином, за наявності обов’язку ведення обліку товарних запасів за місцем їх реалізації, фізичні особи підприємці мають здійснювати облік всіх товарів, які знаходяться в реалізації, а не лише визначених п.61 підрозділу 10 Розділу ХХ Податкового кодексу України (технічно складні побутові товари, лікарські засоби, ювелірні вироби).

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи подобається вам наш сайт?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь