Формувальне оцінювання: що і як оцінюємо в НУШ?
Сьогодні упровадження Концепції «Нова українська школа» та нового Державного стандарту початкової та базової освіти, в основі яких лежить компетентнісний підхід, спрямовано на формування ключових компетентностей і способів діяльності, що висуває нові вимоги до результативності навчання, та, зі свого боку, сприяє зміні підходів до оцінювання учнів. У центрі уваги нової школи стоїть дитини, її навчальний поступ. Реформування освіти на засадах Нової української школи вимагає нової методології оцінювання, що є засобом управління якістю освітнього результату учнів, і зосереджене на перевірці рівня сформованості очікуваних результатів, умінь і способів діяльності.
Як і що оцінювати? Якими підходами користуватися? У якій формі здійснювати? Розгляду цих та інших питань з проблеми здійснення формувального та підсумкового оцінювання в НУШ була присвячена онлайн-студія для вчителів освітніх закладів Новослобідської територіальної громади, що в рамках реалізації локального проєкту «Учу навчаючись», провели працівники КУ «Новослобідський ЦПРПП» Оксана Сахно та Вікторія Маханькова.
У ході заходу педагоги отримали роз’яснення щодо культури здійснення оцінювання в НУШ, познайомилися із основними принципами, формами та підходами до оцінювання. Для практичного використання для вчителів працівниками центру профрозвитку було підготовлено методичні матеріали.