Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Новослобідської сільської ради за І півріччя 2022 року
Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Новослобідської сільської ради за І півріччя 2022 року
Робота зі зверненнями громадян у Новослобідській сільській раді проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів. Розгляд звернень в Новослобідській сільській раді здійснюється централізовано через відділ організаційно-кадрової та інформаційної роботи. На виконкомі сільської ради було затверджено графік особистого прийому громадян сільським головою та іншими посадовими особами, а також графік консультативного прийому громадян спеціалістами сільської ради. За перший квартал 2022 року до Новослобідської сільської ради надійшло 685 звернення.
Найбільше порушувалось звернень з таких питань:
- З земельних питань – 11;
- З питань соціального захисту – 592; видачі архівних довідок - 150; видачі довідок різного характеру - 1211;
- до служби у справах дітей надійшло – 35 (з питань обстеження умов проживання, проведення профілактичної роботи з батьками; постановки на квартирний облік, з питань евакуації, оздоровлення тощо);
- З урядової гарячої лінії – 3;
- Виплата матеріальної допомоги – 16;
- Щодо продовження та розірвання договору оренди; надання відомостей про прийняття рішення про земельний пай – 4;
- Відомості з книги реєстрації видачі сертифікатів – 4
- Вилучення із членів ОСГ – 4;
- Видача довідки про з/п – 5;
- З інших питань – 11, (пропозиція щодо придбання книг, повідомлення про ВПО, про вирішення конфліктної ситуації з сусідом).
Звернення «Про доступ до публічної інформації» зареєстровано 10 звернень та у п’ятиденний термін усім надано кваліфіковану відповідь працівниками сільської ради.
За звітний період на особистому прийомі до сільського голови було зареєстровано 31 звернення. Всі вони вирішені оперативно та з позитивним результатом.
Секретарем сільської ради розглянуто - 14 звернень, заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - 5 звернень.
Старостами опрацьовано 170 звернень громадян, а саме, в розрізі старостинських округів:
- Перший старостинський округ: с. Мазівка – 16 (з питань комунального господарства - 7, з питань соціального захисту – 4; з аграрних питань – 2; скарги - 3);
- Другий старостинський округ: с. Князівка – 14; с. Червоне Озеро – 33 (з питань соціального захисту – 24; комунального обслуговування – 7; земельні питання – 1; скарги - 1);
- Третій старостинський округ: с. Линове – 15; с. Юр’єве – 18 (з питань комунального обслуговування - 14; соціального захисту - 19);
- Четвертий старостинський округ: с. Манухівка – 24 (з птитань соціального захисту - 9; земельні відносини – 3; правопорядку – 4; житлово-комунального господарства – 6; транспорту – 2), с. Бояро-Лежачі – 14 (з соціального захисту - 8; земельних питань-2; житлово-комунального господарства - 4).
- П’ятий старостинський округ: с. Мачулища – 19 (з питань житлово-комунального господарства – 14; земельні – 2; соціального захисту - 38); с. Бунякине - 17 (з питань житлового-комунального господарства – 13; соціального захисту – 3; земельні - 1).
З вищезазначеного, найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях є земельні питання, питання в сфері соціального захисту населення та житлового-комунального господарства (розчистка снігу, усунення неполадок при постачанні електропостачання, надання та оформлення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, ремонт доріг, надання допомоги при оформленні послуги «Е-допомога», призначення субсидій, тощо).
Повторних звернень від громадян за звітній період до сільської ради не надходило. Звернення громадян розглянуті в терміни у відповідність до вимог Законів України: «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації».
За результатами розгляду звернень громадян посадовими особами сільської ради – всіх громадян в письмовому вигляді повідомлено про прийняті рішення.
У зв’язку з введенням воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року, з метою дотримання заходів інформаційної безпеки, недопущення витіку інформації сайт Новослобідської сільської ради було заблоковано, що створило обмеження в подачі звернень через систему електронних петицій. Проте продовжується прийом електронних звернень громадян через офіційну електронну адресу, та інші можливі джерела. Функціонує «гаряча» телефонна лінія, телефон «прямої» лінії, затверджено графіки їх роботи, ведеться облік усних звернень громадян, проводиться роз’яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.
Пріоритетними заходами для забезпечення реалізації конституційного права на звернення громадян є :
- забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», особлива увага приділяється при вирішенні проблем, які порушують ветерани праці, інваліди, пенсіонери та інші менш захищені категорії громадян, членам сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення АТО на сході України, військовослужбовцям, які брали, беруть участь у проведенні АТО на сході України, громадяни, які постраждали внаслідок ЧАЕС, членам багатодітних сімей, ВПО, одиноким матерям та ін..
- недопущення порушення встановлених законом термінів надання відповідей.
- вживання всіх можливих заходів на упередження виникнення повторних звернень громадян та збільшення кількості позитивно вирішених питань.
- проведення аналітичної роботи зі звернення громадян по усуненню можливості виникнення проблемних питань шляхом проведення масово – роз’яснювальної та організаційної роботи серед населення, на офіційних соціальних сторінках сільської ради .