НАЗК оновило Методичні рекомендації з конфлікту інтересів
Дата: 01.11.2022 12:51
Кількість переглядів: 183
Нові рекомендації містять правові позиції про ситуації, де посадовці найчастіше запитують роз’яснення, поміж яких:
- чи можна посадовцю встановлювати собі надбавки та премії, і як запобігти конфлікту інтересів під час реалізації повноважень з оплати праці?
- коли є конфлікт інтересів у керівника, у якого в підпорядкуванні працюють близькі особи?
- чи є конфлікт інтересів у посадовця, коли він приймає рішення щодо свого керівника ;
- чи відсутній конфлікт інтересів у депутатів місцевих рад під час розгляду питань щодо встановлення розмірів місцевих податків і зборів?
- чи не порушують депутати місцевих рад, які працюють у раді на постійній основі, антикорупційне законодавство під час голосування за рішення про затвердження місцевого бюджету?
- чи є конфлікт інтересів у керівників закладів освіти, які працюють у цих же закладах за сумісництвом?.
Крім того, оновлено позицію про участь посадовців у заходах, пов’язаних із їхньою службовою діяльністю (конференціях, семінарах, громадських слуханнях тощо), коштом організатора заходу (добові, проїзд, харчування, проживання).
НАЗК додало аналіз реальних ситуацій, де посадовці мали конфлікт інтересів:
- при спільній роботі близьких осіб; у депутатів місцевих рад; у міських, сільських, селищних голів ;
- у зв’язку із суміщенням (сумісництвом) та володінням корпоративними правами;
- через позаслужбові відносини.
Оновлені рекомендації можна переглянути на сайті НАЗК за посиланням.