РОЗ'ЯСНЕННЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН!
Якщо у медичному закладі у вас вимагають кошти за оплату медичної послуги – перш за все поцікавтеся, а чи не закуповує її для вас НСЗУ Національна служба здоров'я України. Бо в закладах, які законтрактовані з НСЗУ, ви не повинні купувати ані оглядові набори, ані бинт та спирт, ані контрастну речовину для КТ – за все це уже заплатила держава, щоби забезпечити вас якісною і доступною послугою.
Якщо ж від вас все-таки вимагають повну або часткову оплату – підійдіть до керівника закладу та повідомте, що хочете залишити звернення. Фіксація та розгляд таких звернень – частина договірних зобов’язань надавача медичних послуг перед НСЗУ. Як правило, вже на цьому етапі питання вирішується.
Якщо ж ситуація не зрушує з місця, українки та українці можуть залишити письмове або усне звернення до Національної служби здоров’я України:
- через електронну форму на сайті http://surl.li/cfabt;
- за телефоном «гарячої» 16-77.
Як правильно підготувати звернення можна дізнатись тут - https://cutt.ly/36gV0sF
Громадянам України час забути про спонсорські внески, бігання по аптеках та «подяки» в медзакладах. Усе це сьогодні є порушенням ваших прав, як пацієнтів, і договорів медичних установ з НСЗУ.