ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПОЧАТОК ПРИЙМАННЯ ЗАЯВОК ТА ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ФІНАНСОВОЇ ПІДТРИМКИ ЗА НАПРЯМОМ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА ПЕРІОД ДО 2027 РОКУ
Часткова компенсація вартості об’єкта з переробки молока
Комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу Сумської області на період до 2027 року (далі - Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 09.06.2023 № 237-ОД/62, розпочинає приймання від комунальних підприємств сільських, селищних, міських рад (далі – суб’єкти господарювання), заявок та документів, що додаються до них, на виплату часткової компенсації вартості об’єкта з переробки молока (далі – часткова компенсація).
Часткова компенсація надається на створення приміщення, придбання технологічного обладнання, меблів та інвентарю у вітчизняних виробників та/або їх дилерів для власного користування, у розмірі 80 відсотків проєктної вартості об’єкта з переробки молока (далі – об’єкт) без урахування сум податку на додану вартість, але не більше 3 000 000 гривень.
Заявка на отримання фінансової підтримки надається отримувачами:
громадянами України, юридичними особами, засновниками яких є виключно фізичні особи громадяни України, які зареєстровані та фактично проживають/здійснюють господарську діяльність на території Сумської області;
стосовно яких не застосовуються судові процедури банкрутства (неплатоспроможності), передбачені Кодексом України з процедур банкрутства, та/або які не перебувають на стадії ліквідації (для юридичних осіб);
які не притягалися до кримінальної відповідальності та/або не мають незняту чи непогашену судимість, та/або не перебувають в розшуку (для фізичних осіб);
до яких не застосовувалися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції»;
які не мають заборгованості перед бюджетом (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців);
які не провадять господарську діяльність на території російської федерації та республіки білорусь (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців);
керівники та/або бенефіціарні власники яких не включені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
Комісія розпочинає приймання заявок та документів, що додаються до них, у день оприлюднення оголошення про початок приймання заявок та документів на отримання фінансової підтримки.
Суб’єкти господарювання до 1 серпня подають до Комісії через Департамент агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації:
1) заявку;
2) копії документів, завірені в установленому порядку:
статуту (положення) суб’єкта господарювання;
витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
платіжного доручення або іншого платіжного документа, що підтверджує оплату (за наявності);
накладної, акта приймання-передачі та технічної документації обладнання (за наявності);
проєктної документації на будівництво або реконструкцію об’єкта, затвердженої відповідно до вимог законодавства, та експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації;
4) бізнес-план виробничої діяльності суб’єкта господарювання;
5) інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
6) довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, – у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному вебсайті ДПС;
7) довідку про банківські реквізити;
8) витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців);
9) письмове зобов’язання повернути до обласного бюджету в місячний строк кошти в разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або їх дострокового відчуження.Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.
Відповідальність за достовірність поданих документів та відповідних інформаційних довідкових матеріалів несе їх надавач.
Відповідність одержувачів критеріям, визначеним у пункті 4 цього Порядку, для отримання фінансової підтримки за відповідними напрямами зазначається одержувачами в заявках для отримання фінансової підтримки. У разі надання недостовірної інформації чи встановлення контролюючими органами факту незаконного отримання бюджетних коштів, одержувач протягом місяця повертає отримані кошти до обласного бюджету і позбавляється протягом трьох років від дати виявлення такого порушення права на отримання відшкодування за всіма напрямами Програми.
Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються суб’єкту господарювання. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.
Заявки та документи приймаються за адресою Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації: м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.
Телефон для довідок: (0542) 77 15 59.
Адреса електронної пошти: apk@sm.gov.ua
З повною інформацією щодо умов та порядку одержання фінансової підтримки можна ознайомитися у додатку 1 до Програми розвитку агропромислового комплексу Сумської області на період до 2027 року (зміни від 12.05.2023), яка розміщена на головній сторінці веб-сайту Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області за посиланням: https://is.gd/zxfWEH