Лікар може дистанційно консультувати пацієнта чи створити електронний рецепт на "Доступні ліки" без особистого візиту. Для цього він може давати свій особистий номер, але не зобов'язаний.
Відповідно до наказу МОЗ №504 (http://surl.li/jgqco) сімейний лікар надає допомогу під час особистого прийому пацієнта безпосередньо в медичному закладі. Разом із тим лікар має право допомогти хворому за місцем його проживання або в телефонному режимі – втім виключно у свої робочі години.
Зазвичай зв’язок із лікарем підтримується через телефонний дзвінок до реєстратури або робочий телефон лікаря в кабінеті.
Якщо лікар надав вам особистий номер, будь ласка, не зловживайте дзвінками та повідомленнями. Дотримуйтеся етики спілкування.
Заздалегідь узгодьте, в яких ситуаціях та в який час можна звертатися.
Домовтеся про спосіб комунікації: дзвінок чи повідомлення.
Не варто надсилати лікареві аудіо- та відеоповідомлень, їх не завжди зручно прослуховувати.
Якщо лікар не відповідає на дзвінок, зачекайте – вірогідно, він зайнятий іншими пацієнтами.
Звертайтеся лише у робочі години вашого лікаря. Адже послуги, які надають сімейний лікар, терапевт і педіатр, не належать до екстрених.
Якщо у вас стався терміновий випадок, а у вашого лікаря вихідний – звертайтеся до амбулаторії: там постійно є черговий медпрацівник, який надасть необхідну первинну допомогу.
У випадку загрози здоров’ю та життю – слід телефонувати 103.
Про етику спілкування з медичними працівниками читайте тут: https://cutt.ly/MwaRzHHI.
Про правила звернення до лікаря читайте тут: https://cutt.ly/LwaRlXQ8
У наступній публікації розповімо про те, чому важливо довіряти лікарю.