Літня школа для педагогів: день третій. Сучасний урок: пошук, творчість, конструювання
Одне з голових бажань наших учнів – сучасна школа та цікаві пізнавальні уроки. І наше завдання, як педагогів – створити таку сучасну школу..
Сьогодні ми працюємо в дистанційному режимі ще й в умовах війни.А дистанційне навчання, в першу чергу, навчання самостійне. Учні, що потребують знань сьогодні, завтра будуть відбудовувати країну. Від них залежатиме якою буде Україна після війни.
Про сучасний урок, його відмінності від традиційного 7 серпня йшла мова на черговому засіданні Літньої школи для педагогів освітніх закладів Новослобідської сільської ради. Учителі, разом із О. Сахно, директором центру профрозвитку, працювали із компетентностями, що закладені у Концепції Нової української школи, обговорювали структуру дистанційного уроку, опробовували нові сучасні техніки проведення уроку тощо.
Оскар Уайльд говорив: «Ти не можеш змінити напрямок вітру, але завжди можеш підняти вітрила, щоб досягти своєї мети.»
Тож давайте напинати вітрила наших уроків у потрібну для дітей сторону.