Онлайн-флешмоб «Золоте зерно освіти»: знайомимо з кращими практиками
Мистецтво навчання є мистецтво пробуджувати
в юних душах допитливість і потім задовольняти її.
А.Франс
Сьогодні, навіть в умовах постійних повітряних тривог та дистанційного навчання, перед школою стоїть завдання – не просто дати учням певні знання й уміння з будь-якої дисципліни, а й виховати таку особистість, яка здатна творчо мислити, орієнтуватись у потоці різноманітної інформації, вільно виражати власну позицію, бути емоційно й естетично чутливою.
В арсеналі Юрченко О.О, учителя зарубіжної літератури Юр’ївської гімназії, є багато приймів та технік, що сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів, розвивають їх творчі можливості. Вони сприяють цілеспрямованості пізнавальних дій, їх доцільності, способів діяльності та реалізуються у змістовності запитань від учителя до учнів, у творчій діяльності через широке коло читання, перегляді відео, просто спілкуванні з однолітками.
Ми представляємо до уваги презентацію досвіду роботи Юрченко О.О, учителя зарубіжної літератури Юр’ївської гімназії з теми «Активізація пізнавальної діяльності на уроках зарубіжної літератури шляхом впровадження інноваційних технологій».