Як вести комунікацію з Мін’юстом?
Мін’юст використовує соціальні мережі — Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, Telegram — як джерело інформації, для взаємодії з громадськістю, донесення соціально важливої інформації до аудиторії.
Однак через повідомлення в соціальній мережі не можливо отримати офіційну відповідь від Мін’юсту на надіслані звернення. А саме відповідь на бланку Міністерства юстиції України за підписом керівного складу, так як це не передбачено Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, його територіальних органах, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери його управління, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 15.02.2017 № 388/5, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17.02.2017 за № 229/30097 (із змінами) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0229-17).
Це стосується як соціальних мереж Міністерства юстиції, так і сторінки Facebook Міністра юстиції України Дениса Малюськи.
Для того, щоб отримати офіційну відповідь
, необхідно звернутися на визначені на вебсайті Міністерства юстиції України адреси електронної пошти:
callcentre@minjust.gov.ua (для фізичних осіб);
themis@minjust.gov.ua (для юридичних осіб).
Лист буде зареєстрований та опрацьований у встановлений законодавством строк.
Які вимоги до звернення особи/громадянина?
Відповідно до положень ч. 6, 7 ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.
Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено:
прізвище, ім’я, по батькові;
місце проживання громадянина;
викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Зверніть увагу, що відповідно до вимог ч. 1 ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає
Детальніше про те, як отримати офіційну відповідь Мін’юсту та який порядок оформлення електронного звернення — за посиланням: https://cutt.ly/Qw0MQ3ca