Новослобідська громада
Конотопський район Сумської області

Як вести комунікацію з Мін’юстом?

Дата: 22.03.2024 14:17
Кількість переглядів: 31

Фото без описуМін’юст використовує соціальні мережі — Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, Telegram — як джерело інформації, для взаємодії з громадськістю, донесення соціально важливої інформації до аудиторії.

❗️ Однак через повідомлення в соціальній мережі не можливо отримати офіційну відповідь від Мін’юсту на надіслані звернення. А саме відповідь на бланку Міністерства юстиції України за підписом керівного складу, так як це не передбачено Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, його територіальних органах, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери його управління, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 15.02.2017 № 388/5, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17.02.2017 за № 229/30097 (із змінами) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0229-17).

👉🏻 Це стосується як соціальних мереж Міністерства юстиції, так і сторінки Facebook Міністра юстиції України Дениса Малюськи.

❗️ Для того, щоб отримати офіційну відповідь 📄, необхідно звернутися на визначені на вебсайті Міністерства юстиції України адреси електронної пошти:

📩 callcentre@minjust.gov.ua (для фізичних осіб);

📩 themis@minjust.gov.ua (для юридичних осіб).

Лист буде зареєстрований та опрацьований у встановлений законодавством строк.

☑️ Які вимоги до звернення особи/громадянина?

Відповідно до положень ч. 6, 7 ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення ✍🏻 надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

🌐 Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

❗️ У зверненні має бути зазначено:

▫️ прізвище, ім’я, по батькові;

▫️ місце проживання громадянина;

▫️ викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

🟦 Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

👉🏻 Зверніть увагу, що відповідно до вимог ч. 1 ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає ❌

🔗 Детальніше про те, як отримати офіційну відповідь Мін’юсту та який порядок оформлення електронного звернення — за посиланням: https://cutt.ly/Qw0MQ3ca


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи подобається вам наш сайт?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь