Вчимося складати компетентно орієнтовані завдання
-Уявіть собі, що ви їдете в автомобілі чи автобусі дорогою і десь попереду з’являється ліс. Що перше впадає в око?
- Крони дерев.
- Коли ви під’їжджаєте ближче, що ви можете побачити?
- Стовбур дерева.
- А як побачити коріння дерев?
- Треба підійти до дерева, чи, навіть, заглибитися в землю.
Якщо уявити, що дерево, то наша освіта, то крона - спостережувальна поведінка, стовбур – компетентності, а коріння – ключові/наскрізні уміння. Саме вони дають можливість формувати необхідні компетентності та ставати гарним фахівцем.
Попри щоденні обстріли, 13 травня педагоги освітніх закладів Новослобідської територіальної громади зустрілися для обговорення цікавої теми «Сучасний урок: використовуємо компетентнісно орієнтовані/автентичні завдання».
Під час онлайн-зустрічі, що відбулася згідно з планом роботи КУ «Новослобідський ЦПРПП», були обговорені основні навички та компетентності сучасного учня, критерії автентичних завдань, складові компетентнісних завдань, особливості проєктної діяльності як одного із видів компетентнісних завдань. Педагоги на практиці вчилися складати компетентнісні завдання, правильно формулювати запитання тощо.
У підсумку було зроблено висновок, що упровадження компетентнісного підходу зумовлює використання завдань, виконуючи які, учні зможуть навчитись застосовувати знання у нетипових ситуаціях, розв’язувати завдання, що пов’язані з власною життєдіяльністю, навчитись формулювати оцінні судження щодо себе як соціальної складової частини живої природи.
Усі учасники зустрічі отримали практичні кейси для роботи.
#НУШ#