Новослобідська громада
Конотопський район Сумської області

Документ, що отримується після оновлення даних через «РЕЗЕРВ+» та у Центрах надання адміністративних послуг, має однакову юридичну силу

Дата: 11.07.2024 13:03
Кількість переглядів: 75

Фото без опису

 

☝️Зверніть увагу!

Документ, що отримується після оновлення даних через «РЕЗЕРВ+» та у Центрах надання адміністративних послуг, має однакову юридичну силу (Порядок формування та використання електронного військово-облікового документа визначається постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2024 № 559). ☝️Уповноважені органи можуть перевіряти його чинність через QR-код.

❓Як скористатись «Резерв+»:

✅ Завантажте мобільний застосунок Резерв+ з App Store або Google Play

✅Відкрийте застосунок та увійдіть у свій аккаунт через Bank ID (Виберіть зі списку ваш банк, введіть дані для автентифікації в банку, підтвердіть авторизацію в електронному кабінеті банку)

✅ Після входу ви зможете оновити свої дані та переглянути інформацію про свій статус: необхідно вказати ваш номер мобільного телефону, адресу електронної пошти (за бажанням) та поточну адресу проживання. Застосунок автоматично заповнить поля тими даними, які прив’язані до вашого облікового запису у обраному банку (через який ви проходили авторизацію), але ви можете змінити кожне з полів за необхідності. Якщо ви зміните номер телефону або email, потрібно буде пройти процедуру підтвердження введених даних через SMS або посилання в email.

📍Що означає статус «У розшуку»❓

Статус «У розшуку» у застосунку Резерв+ зазвичай присвоюють тим, хто порушив правила військового обліку. Радимо звернутися до ТЦК, в якому ви стоїте на обліку.

📍Що означає статус «Потребує уточнення»❓

Цей статус означає, що громадянин є в реєстрі «Оберіг», проте не закріплений за жодним ТЦК. Потрібно звернутися в ТЦК за місцем реєстрації та надати їм необхідні документи.

📍Що робити у разі отримання сповіщення «Дані в реєстрі «Оберіг» не знайдено»❓

Це повідомлення означає, що дані щодо вас не оцифровані або ж внесені некоректно. В такому випадку необхідно звернутися до ТЦК, в якому ви стоїте на обліку.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи подобається вам наш сайт?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь