Держпродспоживслужба часто отримує повідомлення або згадування в соціальних мережах, в яких споживачі інформують про порушення умов зберігання, виробництва та/або реалізації харчових продуктів.
Держпродспоживслужба часто отримує повідомлення або згадування в соціальних мережах, в яких споживачі інформують про порушення умов зберігання, виробництва та/або реалізації харчових продуктів.
З огляду на зазначене нагадуємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 в Україні припинено проведення планових заходів державного нагляду (контролю) на період дії воєнного стану.
Проте, відповідно до наказу Мінагрополітики від 03.01.2023 року № 5, позапланові заходи державного нагляду (контролю) у сфері безпечності харчових продуктів та окремих показників можуть проводитись, зокрема, на підставі офіційного звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності).
Тому, за наявності інформації про порушення в сфері безпечності харчових продуктів, просимо не тільки ділитись такою інформацією в соціальних мережах, а направити офіційне звернення (детальніше - http://surl.li/blxwnd) в Держпродспоживслужбу зручним для вас способом:
заповнити форму на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби за
посиланням http://surl.li/wiyvly;
написати листа на електрону пошту econsumer-info@dpss.gov.ua;
в паперовому вигляді на поштову адресу 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
телефонуйте на «гарячу лінію» за номерами (044)-364-77-80, 050-230-04-28