Новослобідська громада
Конотопський район Сумської області

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Новослобідської сільської ради за третій квартал 2024 року

Дата: 21.10.2024 14:19
Кількість переглядів: 32

  Фото без опису

 

 

 

 

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Новослобідської сільської ради за третій квартал 2024 року

    Робота зі зверненнями громадян у Новослобідській сільській раді проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів. Розгляд звернень в Новослобідській сільській раді здійснюється централізовано через відділ організаційно-кадрової та інформаційної роботи. На виконкомі сільської ради було затверджено графік особистого прийому громадян сільським головою та іншими посадовими особами, а також графік консультативного прийому громадян спеціалістами сільської ради. За третій квартал 2024 року до Новослобідської сільської ради надійшло 503 звернення.

Найбільше порушувалось звернень з таких питань:

  • З земельних питань – 14;
  • З питань соціального захисту –  434; видачі архівних довідок - 296; видачі довідок різного характеру - 651;
  • до служби у справах дітей надійшло – 89 (з питань обстеження умов проживання, проведення профілактичної роботи з батьками; постановки на квартирний облік, з питань евакуації,  оздоровлення; надання статусу «дитині, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів; тощо);
  • З Урядової гарячої лінії – 24 (про надання одноразової матеріальної допомоги на лікування; про надання гуманітарної допомоги; щодо виплати орендної плати; про невзяття онуки до театру; вжиття заходів щодо перейменування населених пунктів; надання роз’яснень щодо підвозу продуктів харчування та хлібу);
  • Електронне звернення  - 1 (щодо закупівлі книг);
  • Надання матеріальної допомоги (різного характеру – на лікування, поховання, придбання будівельних матеріалів, тощо) – 47;
  • З інших питань – 15, (про встановлення факту здійснення догляду, про розшук родичів, про надання довідки на підтвердження роботи, виключення із членів ОСГ, виключення з Ради ВПО).

   Звернення «Про доступ до публічної інформації» зареєстровано  21 звернень та у п’ятиденний термін усім надано кваліфіковану відповідь працівниками сільської ради.

  За звітний період на особистому прийомі до сільського голови було зареєстровано 23 звернення. Всі вони вирішені оперативно та максимально з позитивним результатом.

   Секретарем сільської ради розглянуто - 11 звернень, заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради -  13 звернень.

   Старостами опрацьовано 369 звернень громадян, а саме, в розрізі старостинських округів:

  • Перший старостинський округ: с. Мазівка – 33 (з питань комунального господарства - 17; з питань соціального захисту – 11; з аграрних питань – 4; дотримання законності - 1);
  • Другий старостинський округ: с. Князівка –  26; с. Червоне Озеро – 40 (з питань соціального захисту – 27; комунального обслуговування – 14; з аграрних питань – 7; інші - 4);
  • Третій старостинський округ: с. Линове – 19; с. Юр’єве – 25 (з питань комунального обслуговування - 10; соціального захисту – 24; з питань транспорту і зв’язку – 7; інші - 3);
  • Четвертий старостинський округ: с. Бояро-Лежачі – 39 (з питань соціального захисту - 11; з питань забезпечення дотримання законності і правопорядку – 4; житлової політики – 8; охорона здоров’я – 3; інші - 13), с. Манухівка – 45 (з соціального захисту - 12; транспорту та зв’язку – 12; охорона здоров’я – 4; комунального господарства – 5; житлової політики – 7; інші - 5);
  • П’ятий старостинський округ: с. Мачулища – 17 (з питань житлово-комунального господарства – 10; соціальний захист – 5; інші - 2); с. Бунякине – 24 (з питань транспорту – 6; житлового-комунального господарства – 16; з питань охорони здоров’я - 2).

   По адміністративному центру – село Нова Слобода – 101 (з питань житлово-комунального господарства – 14; соціального захисту – 55; охорона здоров’я – 1; інші - 74).

   З вищезазначеного, найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях є питання в сфері соціального захисту населення, житлового-комунального господарства, транспорту та зв’язку, з земельних питань, надання гуманітарної допомоги.

   Звернення громадян розглянуті в терміни у відповідність до вимог Законів України: «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації».

   За результатами розгляду звернень громадян посадовими особами сільської ради –  всіх громадян повідомлено про прийняті рішення.

   Продовжується прийом електронних звернень громадян через офіційну електронну адресу, та інші можливі джерела. Функціонує «гаряча» телефонна лінія, телефон «прямої» лінії, затверджено графіки їх роботи, ведеться облік усних звернень громадян, проводиться роз’яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.

   Пріоритетними заходами для забезпечення  реалізації  конституційного права на звернення громадян є:

- забезпечення виконання вимог Закону України  «Про звернення громадян», особлива увага  приділяється при вирішенні  проблем, які порушують  ветерани праці, інваліди, пенсіонери та інші менш захищені  категорії громадян, членам сімей військовослужбовців, які  загинули  в зоні проведення АТО на сході України, військовослужбовцям, які брали, беруть участь   у проведенні АТО на сході  України, громадяни, які постраждали внаслідок ЧАЕС, членам   багатодітних сімей, ВПО, одиноким матерям та ін..

- недопущення порушення  встановлених законом термінів  надання відповідей.

- вживання всіх можливих заходів  на упередження  виникнення  повторних звернень  громадян та збільшення  кількості  позитивно вирішених питань.

- проведення аналітичної роботи зі звернення громадян  по усуненню можливості виникнення проблемних питань шляхом  проведення  масово – роз’яснювальної  та  організаційної  роботи серед населення,  на офіційних соціальних сторінках сільської ради .

    В Новослобідській територіальній громаді системно відслідковуються всі наявні недоліки, виявлені при роботі зі зверненнями громадян,  забезпечено оперативне реагування та об’єктивний розгляд звернень громадян, що надходять на урядову «гарячу лінію» та  «гарячу» лінію голови облдержадміністрації, вживаються заходи щодо запобігання виникнення підстав для необґрунтованих колективних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі Новослобідського сільського голови, його заступника, секретаря, начальників відділів та структурних підрозділів сільської ради.

  

  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи подобається вам наш сайт?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь