Внесено зміни до земельного законодавства про застосування адміністративної процедури
Нещодавно Земельний кодекс України доповнили главою «Особливості адміністративної процедури у сфері земельних відносин» та статтею 17-2 «Особливості адміністративного провадження адміністративних справ у сфері земельних відносин».
Від тепер подання заяв, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами у сфері земельних відносин, до органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб здійснюється лише у письмовій формі шляхом особистого звернення, надсилання поштовим відправленням або подання в електронній формі.
Органи місцевого самоврядування, їх посадові особи здійснюють розгляд заяв у порядку, передбаченому ЗУ "Про адміністративну процедуру" (далі – ЗУ), з урахуванням особливостей, встановлених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами у сфері земельних відносин.
Оскарження рішень органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у сфері земельних відносин здійснюється лише в судовому порядку, якщо інше не передбачено цим Кодексом, ЗУ , іншими нормативно-правовими актами у зазначеній сфері.
У разі якщо відповідно до Земельного кодексу України документація із землеустрою підлягає погодженню, отримання розробником документації висновку про її погодження у порядку, визначеному цим Кодексом, є обов’язковим.
Адміністративний акт у сфері земельних відносин набирає чинності з моменту його прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом, Законом України "Про адміністративну процедуру" та іншими законодавчими актами у сфері земельних відносин, і має бути доведений до відома тих, кого він стосується.
Подання скарги на адміністративний акт у сфері земельних відносин за клопотанням скаржника в порядку, визначеному Законом України "Про адміністративну процедуру", не зупиняє дію адміністративного акта, що оскаржується, якщо інше не передбачено цим Кодексом, іншим законодавчим актом у зазначеній сфері.