У тісній співпраці з науковцями: обговорюємо важливі питання
14 листопада 2024 року у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка на базі Навчально-наукового інституту педагогіки і психології за ініціативи кафедри теорії і методики початкової освіти відбувся ІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар «Компетентнісний підхід в освіті: теорія і практика». До роботи семінару в різних форматах долучилися 511 учасників із різних регіонів України, наукових установ, організацій, закладів освіти, фахової передвищої, вищої освіти, центрів професійного розвитку педагогічних працівників. Серед учасників були й вісім педагогів із Новослобідського ліцею та Князівської гімназії-філії Новослобідського ліцею. Цей науково-практичний семінар став яскравою ілюстрацією до спільної роботи науковців та педагогів-практиків у реформуванні освіти.
Виступи доповідачів (Бірюк Л.Я., Грузинська І. М., Мачинська Н.І., Сахно О.І.) викликали емоційний відгук та обговорення слухачів, реалізувалися в проведеному інтерактивному опитуванні та подальшій дискусії як основа для роздумів щодо сучасного стану й можливостей професійного здійснення професійної педагогічної діяльності освітянською спільнотою, моральне та емоційне підґрунтя в сучасних умовах. Науковці й дослідники Листопад Н.П., Шпак В.П., Шакотько В.В. Решетняк В.Ф. здійснили ґрунтовний аналіз наукових і методичних досягнень Нової української школи, авторами підручників, подальших перспектив фахової підготовки майбутніх учителів. Виступи вчителів-практиків Гапонько Т.М., Кравченко І.В., Гапонько Т.М., просякнуті живою енергетикою, відобразили реальне життя закладів загальної середньої освіти в умовах війни, засвідчили потужність духу і величезну емпатійність та професіоналізм сучасних педагогів.
За результатами представлених доповідей і загальної дискусії учасниками семінарами визначено необхідність продовження співпраці між науковими установами, закладами вищої освіти України та закладами хагальної середньої освіти з актуальних проблем освіти, зокрема й початкової, реалізації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти, Стандартів вищої освіти, професійних стандартів, подолання освітніх втрат учнями, аналіз педагогічних можливостей змішаного навчання в сучасних умовах тощо.
#НУШ#