Новослобідська громада
Конотопський район Сумської області

Інформація про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до Новослобідської сільської ради за 2020 рік

Дата: 25.01.2021 10:14
Кількість переглядів: 71

 

Фото без опису

 Робота зі зверненнями громадян у Новослобідській сільській раді проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.

звітний період до Новослобідської сільської ради надійшло 503 звернення (порушено 537 питань, що на 89 питань менше ніж у аналогічному звітному періоду), в т.ч. на особистому прийомі 481.

Найбільше порушувалось питань:

- аграрної політики і земельних відносин

- 260; - соціального захисту – 126;

- охорони здоров’я - 98;

- освіти - 28;

- транспорту і зв’язку – 9;

- комунального господарства – 2; - та інші.

З обласної державної адміністрації отримано 3 звернення, в яких порушено 5 питань. З телефонів «гарячих ліній» отримано 13 звернень, порушено 17 питань.

На особистому прийомі отримано 481 звернення, порушено 509 питань. З інших джерел надійшло 6 звернень, порушено 6 питань. На особистому прийомі голови сільської ради в адмінприміщенні отримано 77 звернення, порушено 81 питання. Усі вирішені позитивно. Працівниками сільської ради постійно надаються консультації мешканцям громади в телефонному режимі.

Найбільше звернень отримано від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітей війни, ветеранів праці, осіб з інвалідністю.

Матеріальна допомога виплачена 19 громадянам, на загальну суму 68 000 грн.

В сільській раді систематично проводиться аналіз роботи зі зверненнями громадян. Вживаються заходи по вдосконаленню організаційно-практичної роботи зі зверненнями громадян та посиленню контролю за станом їх розгляду, підвищенню персональної відповідальності працівників за неухильним виконанням встановленого порядку розгляду пропозицій, заяв та скарг.

З метою підвищення персональної відповідальності посадових осіб за результати розгляду звернень громадян на засіданнях виконавчого комітету заслухуються питання про підсумки роботи із зверненнями громадян та ухвалено відповідні рішення, затверджені заходи щодо покращення цієї роботи.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи подобається вам наш сайт?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь