Інформація про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до Новослобідської сільської ради за 2020 рік
Робота зі зверненнями громадян у Новослобідській сільській раді проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.
звітний період до Новослобідської сільської ради надійшло 503 звернення (порушено 537 питань, що на 89 питань менше ніж у аналогічному звітному періоду), в т.ч. на особистому прийомі 481.
Найбільше порушувалось питань:
- аграрної політики і земельних відносин
- 260; - соціального захисту – 126;
- охорони здоров’я - 98;
- освіти - 28;
- транспорту і зв’язку – 9;
- комунального господарства – 2; - та інші.
З обласної державної адміністрації отримано 3 звернення, в яких порушено 5 питань. З телефонів «гарячих ліній» отримано 13 звернень, порушено 17 питань.
На особистому прийомі отримано 481 звернення, порушено 509 питань. З інших джерел надійшло 6 звернень, порушено 6 питань. На особистому прийомі голови сільської ради в адмінприміщенні отримано 77 звернення, порушено 81 питання. Усі вирішені позитивно. Працівниками сільської ради постійно надаються консультації мешканцям громади в телефонному режимі.
Найбільше звернень отримано від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітей війни, ветеранів праці, осіб з інвалідністю.
Матеріальна допомога виплачена 19 громадянам, на загальну суму 68 000 грн.
В сільській раді систематично проводиться аналіз роботи зі зверненнями громадян. Вживаються заходи по вдосконаленню організаційно-практичної роботи зі зверненнями громадян та посиленню контролю за станом їх розгляду, підвищенню персональної відповідальності працівників за неухильним виконанням встановленого порядку розгляду пропозицій, заяв та скарг.
З метою підвищення персональної відповідальності посадових осіб за результати розгляду звернень громадян на засіданнях виконавчого комітету заслухуються питання про підсумки роботи із зверненнями громадян та ухвалено відповідні рішення, затверджені заходи щодо покращення цієї роботи.