Проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Новослобідської сільської ради за 2024 рік.
Відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Новослобідської сільської ради за 2024 рік.
Протягом звітного періоду в сільській раді робота зі зверненнями громадян проводилась у порядку, визначеному чинним законодавством України.
Основною формою роботи зі зверненнями громадян у відділі організаційно-кадрової та інформаційної роботи Новослобідської сільської ради є: контроль за забезпеченням розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян відділами сільської ради, згідно з накладеної на них резолюції керівництвом, організація прийому громадян керівництвом сільської ради, надсилання звернень для їх вирішення уповноваженим на те органам, здійснення реєстрації та обліку звернень, узагальнення письмових та усних звернень громадян, підготовка аналітичних довідок з питань роботи зі зверненнями громадян, вивчення причин, які породжують скарги, контроль в межах повноважень за дотриманням законодавства про звернення громадян.
Так, за звітний період до Новослобідської сільської ради надійшло 491 звернення (порушено 491 питання, що на 17 питань менше ніж у аналогічному звітному періоду), в т.ч. на особистому прийомі 405. Найбільше порушувалось питань: - аграрної політики і земельних відносин - 12; - соціального захисту – 161; - охорони здоров’я - 10; - житлової політики - 23; - екології та природних ресурсів - 5; - комунального господарства – 123; - праці та заробітної плати – 1; - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 5 та інші.
З Урядової гарячої лінії отримано 25 звернень.
Працівниками сільської ради вживаються всі заходи для забезпечення вирішення порушених у зверненні питань в позитивному напрямку.
Постійно надаються консультації мешканцям громади в телефонному режимі. Найбільше звернень отримано від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітей війни, ветеранів праці, осіб з інвалідністю, пенсіонерів та інших громадян. Матеріальна допомога виплачена 65 громадянам, на загальну суму 432000 грн. В сільській раді систематично проводиться аналіз роботи зі зверненнями громадян.
Під особистим контролем керівництва перебувають недопущення виникнення випадків надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, а також постійно проводиться роз’яснювальна робота серед відповідальних працівників з усунення практики визнання заяв чи скарг необгрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих рішень.
Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, керівництвом сільської ради та працівниками її структурних підрозділів вирішуються в більшості позитивно, надаються кваліфіковані роз’яснення, у разі необхідності, надсилаються за належністю в інші організації.
З метою поширення практики застосування населенням інструментів електронної демократії забезпечується прийом електронних звернень громадян через офіційну електронну адресу, веб-портал сільської ради та інші джерела. На офіційному веб-сайті сільської ради функціонує система електронних петицій. Функціонує «гаряча» телефонна лінія, телефон «прямої» лінії, затверджено графіки їх роботи, ведеться облік усних звернень громадян.
Всі звернення, які надійшли до сільської ради, були вчасно опрацьовані уповноваженими структурними підрозділами сільської ради.
Також постійно застосовується практика виїзної форми роботи керівництва ради з населенням в старостинські округи територіальної громади. Аналізуються і оперативно усуваються причини, що породжують повторні звернення.
Новослобідська сільська рада і надалі продовжує свою діяльність над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян, організації їх особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.