Мінагрополітики оновило критерії з визначення підприємств
Мінагрополітики оновило критерії з визначення підприємств, які мають важливе значення для національної економіки в галузі сільського господарства в особливий період07:43 31.12.2024
Мінагрополітики оновило критерії з визначення підприємств
Мінагрополітики оновило критерії з визначення підприємств, які мають важливе значення для національної економіки в галузі сільського господарства в особливий період07:43 31.12.2024
Нові правила визначення МПЗ за земельні ділянки з 2025 року
До ПКУ внесено зміни щодо розрахунку мінімального податкового зобов’язання (МПЗ) за земельні ділянки. Зокрема, для визначення МПЗ за 2025 рік та наступні роки до скасування воєнного стану, коефіцієнт «К» встановлено на рівні 0,057. Формула розрахунку МПЗ враховує нормативну грошову оцінку земельної ділянки, коефіцієнт, площу та період володіння ділянкою.13:55 27.12.2024
В період морозів, існує ризик переохолодження та обмороження людей.
Переохолодження (гіпотермія, низька температура тіла) – це потенційно небезпечний стан, коли температура тіла знижується нижче 350 С. Переохолодження виникає внаслідок того, що організм втрачає тепло швидше, аніж встигає його продукувати, наприклад, у дуже холодну вітряну погоду або при тривалому зануренні в холодну воду.13:43 27.12.2024
Що таке мінімальне податкове зобов’язання?
1. Що таке мінімальне податкове зобов’язання?09:57 24.12.2024
15:32 16.12.2024
14:25 18.11.2024
Внесено зміни до земельного законодавства
📝Внесено зміни до земельного законодавства про застосування адміністративної процедури Нещодавно Земельний кодекс України доповнили главою «Особливості адміністративної процедури у сфері земельних відносин» та статтею 17-2 «Особливості адміністративного провадження адміністративних справ у сфері земельних відносин» Від тепер подання заяв, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами у сфері земельних відносин, до органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб здійснюється лише у письмовій формі шляхом особистого звернення, надсилання поштовим відправленням або подання в електронній формі. Органи місцевого самоврядування, їх посадові особи здійснюють розгляд заяв у порядку, передбаченому ЗУ "Про адміністративну процедуру" (далі – ЗУ), з урахуванням особливостей, встановлених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами у сфері земельних відносин. Оскарження рішень органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у сфері земельних відносин здійснюється лише в судовому порядку, якщо інше не передбачено цим Кодексом, ЗУ , іншими нормативно-правовими актами у зазначеній сфері. У разі якщо відповідно до Земельного кодексу України документація із землеустрою підлягає погодженню, отримання розробником документації висновку про її погодження у порядку, визначеному цим Кодексом, є обов’язковим. Адміністративний акт у сфері земельних відносин набирає чинності з моменту його прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом, Законом України "Про адміністративну процедуру" та іншими законодавчими актами у сфері земельних відносин, і має бути доведений до відома тих, кого він стосується. Подання скарги на адміністративний акт у сфері земельних відносин за клопотанням скаржника в порядку, визначеному Законом України "Про адміністративну процедуру", не зупиняє дію адміністративного акта, що оскаржується, якщо інше не передбачено цим Кодексом, іншим законодавчим актом у зазначеній сфері.13:29 14.11.2024
Внесено зміни до земельного законодавства
📝Внесено зміни до земельного законодавства про застосування адміністративної процедури Нещодавно Земельний кодекс України доповнили главою «Особливості адміністративної процедури у сфері земельних відносин» та статтею 17-2 «Особливості адміністративного провадження адміністративних справ у сфері земельних відносин» Від тепер подання заяв, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами у сфері земельних відносин, до органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб здійснюється лише у письмовій формі шляхом особистого звернення, надсилання поштовим відправленням або подання в електронній формі. Органи місцевого самоврядування, їх посадові особи здійснюють розгляд заяв у порядку, передбаченому ЗУ "Про адміністративну процедуру" (далі – ЗУ), з урахуванням особливостей, встановлених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами у сфері земельних відносин. Оскарження рішень органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у сфері земельних відносин здійснюється лише в судовому порядку, якщо інше не передбачено цим Кодексом, ЗУ , іншими нормативно-правовими актами у зазначеній сфері. У разі якщо відповідно до Земельного кодексу України документація із землеустрою підлягає погодженню, отримання розробником документації висновку про її погодження у порядку, визначеному цим Кодексом, є обов’язковим. Адміністративний акт у сфері земельних відносин набирає чинності з моменту його прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом, Законом України "Про адміністративну процедуру" та іншими законодавчими актами у сфері земельних відносин, і має бути доведений до відома тих, кого він стосується. Подання скарги на адміністративний акт у сфері земельних відносин за клопотанням скаржника в порядку, визначеному Законом України "Про адміністративну процедуру", не зупиняє дію адміністративного акта, що оскаржується, якщо інше не передбачено цим Кодексом, іншим законодавчим актом у зазначеній сфері.13:29 14.11.2024